2009. július 31., péntek

Retro pol. agit. prop.


Az úgy volt, hogy egy beleütköztem egy nol-blogger posztjában Lendvai Ildikó egy 2002-es mondatába, miszerint „Auschwitzra sem azért került sor, mert rosszak voltak a gáztörvények”. (Amúgy csodálkozom is, hogy egy ilyen blogger mit keres a „nollerek” közt -- én emiatt keveredtem oda most). Aztán rákerestem a mondatra, és tényleg. Aztán találtam egy elhagyott oldalt, korabeli nemballib oldalt, némi kritikus éllel, álplakátokkal stb.

Olyan volt, mint egy sci-fi-ben, amikor az űrhajósok egy elhagyott űrhajót találnak. Vagy egy elhagyott űrállomásra mennek be. Chilling. Mindenesetre, szerencsénkre, az oldalon ott maradtak a SzDSz letöltött prop. képanyagai, amelyeknek a 7 éves regnálásuk mára bizonyos komikus patinát ad. Nézzék a képeket, emlékezzenek a Népszabadság MagyarBálint-interjújára (többször is hallható volt a Kossuthon is...) ... és gondoljunk arra: a Politikában is az Evolúció és a Verseny érvényesül, a gyenge kiszelektálódik. Külön felhívom a figyelmet a feliratra: „Tiszta szándék, tiszta eszközök.” Muhaha




4 megjegyzés:

  1. humi retro:

    Ha Bajnai és Gyurcsány fuldokolna, és döntened kéne, .............étterembe mennél vagy moziba?

    VálaszTörlés
  2. Könnyebbik végén fogja meg a dolgot aki azt gondolja, hogy mostantól majd minden rendbe jön. Elég lesz csak jó példamutató konzervatívnak lenni:D Értelmiséginek-:D -:D
    "a Politikában is az Evolúció és a Verseny érvényesül, a gyenge kiszelektálódik".
    http://www.geographic.hu/index.php?act=napi&rov=1&id=6526

    A patkányoknál legújabban megfigyelt térhatású szaglásnak a kutatók szerint evolúciós előnye van, mert így egyrészt könnyebben elmenekülnek a ragdozó elől, másrészt saját táplálékukat is könnyebben megtalálják.


    Csak egy szippantás a levegőbe, és a patkány rögtön képes megállapítani, hogy egy szag balról vagy jobbról jött-e.

    VálaszTörlés
  3. Jól értem, a kan nibál lepatkányozta önnönmagát?

    VálaszTörlés
  4. Én a Kalibán vagyok. Bennem is csodát
    teremtett mérnököm, az élet ős
    gépésze.
    Jó munkát a vízművekben!

    VálaszTörlés

Imago animi sermo est (Seneca)