2009. július 1., szerda

Evolucionista érveléstechnika (részlet egy hosszabb beszélgetésből)


Kérdés:

„a piltdown-i ember és tsai. + a ramapithecus és a rudapithecus? Ezekkel mi a helyzet?”



Válasz:

Hej Loxon elvtárs nézz már annak mégegyszer utána hogy mi kérdezel.

Nem mernék belemenni mert félek attól hogy nagyon ledegradálóen tudnék csak egy olyan emberről írni akinek NYILVÁNVALÓAN halvány lila hm .... sejtése sincs az evolúcióról, mégis állandóan mindenféle ész nélküli nagyon sokszor eredeti XIX. századi kritikát fogalmaz meg vele szemben. Hát ez nagyon eredeti.

Nem ártanai egy kicsit tanulni is?

Gondolom sejted kedves Loxon testvér (vagy elvtárs?) hogy egy komolyabb tengerentúli egyetemen kérdezés nélkül rúgnának ki ezekkel az értelmezhetetlen, ordítóan ideiológiai megfontolásból támogatott elméleteiddel, cikk támogatásaiddal.

Tudod rá a választ hogy miért? Biztos a gonosz ateisták miatt.

Szerintem következőleg a lapos a Föld és van valami négy elefént teknősbékával témát kezdjétek elemezni, hátha közelebb fogtok kerülni a megoldáshoz.

Opsza. Jé, hogy volt tévedés a tudományban? Micsoda csoda! Azt a mindenit.

Javaslom jelöltessétek magatokat ezért valamilyen Nobel díjra vagy legalábbis koronázzátok magatokat királlyá és máris megvan az égető problémáikra a megoldás - á lá monarchia. Ha már ennyire urat akartok (én nem vállalom mint mondtam). Ejnye-bejnye kis szado-mazo domina igénylő társaság.

Bár lehet hogy a mindenható és tévedhetetlen kreacionista és IT-s logikához szokott embereknek ez kivágja a biztosítékot...

Szóval jó vicc ami itt folyik, de tényleg. És hogyan osztjátok az észt, tiszta komédia. Remélem nem az óvodából írogattok, nyugtassatok meg, mert akkor ez már rám nézve is minődítő tényező...

Komolyabbra fordítva a szót, bár kicsit nehézkes, mert tényleg komédia kategória az ami itt folyik és hozzá micsoda KOMOLYSÁGGAL:

Javaslom nektek kissé tanuljatok már az evolúcióról hiteles forrásból mielőtt bármit leírtok. Tényleg nem ártana. Ennél jobb és jóindulatúbb tanácsot és segítséget nem tudok adni. Addig specifikumokról tényleg nincs értelme beszélgetni, hiszen az alapfogalmakkal óriási a probléma.

És képzeljétek Buchanan nem hiteles forrás (még csak nem is ért hozzá). Nézzetek utána hogy miért nem.

Nem hagy nyugtot a humorérzékem, bocs' érte:

Nekem nem volt meg Kolnai, ugyanis heteroszex vagyok.

Hadd kérdezzem már meg akkor:
nektek Darwin megvolt?

ps.: sorry előre is a hejjesírássi hibákért de gyorsan írtam...”


Posztunkat konzervatív járművekkel illusztráltuk

33 megjegyzés:

  1. Most má' tényleg nyitni kéne Sir Robin, Sir Lancelot stb. rovatokat.
    Ezek az érvek nem semmik!

    VálaszTörlés
  2. Loxon,

    egy ilyet kitehetne

    http://mtglair.de/img/python/Brave_Sir_Robin.jpg

    VálaszTörlés
  3. Tölgy, szívesen kitenném, csak sajnálom a Szent Grált.

    VálaszTörlés
  4. Jé minő csoda ezt itten ám! Eztet nem montákok maguk itten ám obskűúásuk közepette?

    Ó, Lornyon elvtárs tehát nem bírja kiritikát.

    Ez meg a kreacionista érvelés technika akkor?

    Röhögnöm köll. De tényleg.

    VálaszTörlés
  5. Én mondtam, Maga meg helybenhagyta — tehát megkreáltam. Maga volt a démiurgosz.

    Ez ám a kreáczionizmus igazi arcza!

    VálaszTörlés
  6. „a piltdown-i ember és tsai. + a ramapithecus és a rudapithecus? Ezekkel mi a helyzet?”


    Adhatok egy újabb választ erre a kérdésre?

    Tanújjéék meg kend magyarul írni, oszt' utána nekijje eshet a Zevolúciójnak is!

    Egyébént rámapitekusz egy olyan római-latin eredetű sütemény amelyet rudapitekuszhoz hasonlítanak. Sokszor.

    VálaszTörlés
  7. A rámapitekuszban egy kis ráma margarin található, míg a rudapitekuszt rudakban szokták sütni.

    VálaszTörlés
  8. Akkor a piltdown-i az valami angol süti. Állítólag jó mállós. A rámapitekuszra most rájöttem, miközben mondta, hogy más néven Leakey-szerencsesüti.

    VálaszTörlés
  9. Te Lornyon belőlem nem kell hülyét csinálni, úgyse hiszik el, bármennyire próbálkozom, de hogy magadat ilyen helyzetbe hoztad...

    Mi lesz akkor a fent hordom a (szigorúan nem zsidó kicsiny) orromat magatartással imígyen?

    Ki fog neked HINNI?

    VálaszTörlés
  10. Oszt' aztat végképp' elárulhatná még mindig hogy mi az az évólúcíónízmús?

    VálaszTörlés
  11. Zoltán, mi baja az orrommal? Nem tetszik a görbülete?

    VálaszTörlés
  12. Ja, hogy kend arab tetszik lenni, nem tudtam rólad Lornyika.

    VálaszTörlés
  13. Elméláztam és látám, hogy ám hogy micsoda vérmagyarok vannak itten - még magyar név se jutott nektek.

    Van itten egy angol amerikai gyógyszerész, egy latin és egy zsidó-arab, aki hitelkihelyezésekkel foglalkozik.

    Egyedül a Mestergerendák és Bútorlapok Atyja vagy mi a jó ég a neve próbál magyar lenni.

    Hát milyen konzervatívok vagytok? Biztos hogy azok vagytok?

    VálaszTörlés
  14. Á miszter farmaciszt, tehát nemcsak gyógyszerekkel hanem parapszichológiával is foglalkozik?

    Netán ez prekogníció volt?

    Este el szoktam gyengülni és le szoktam feküdni...

    VálaszTörlés
  15. Na nézzenek oda. Zsidók itt már fent se hordhatják az orrukat? Pfh. Én távoztam a liberalizmusba. Pharmacist, Maga angol-amerikai, jöhet velem. Tölgynek itt hagyjuk Zolta fejedelmet a Kárpát-medencében. Mit gondol?

    VálaszTörlés
  16. Zolika,

    miért ne lehetne egy nem magyar konzervatív?

    vagy, miért ne írogathatna ide valaki, aki nem konzervatív és nem magyar?

    VálaszTörlés
  17. „a piltdown-i ember és tsai. + a ramapithecus és a rudapithecus? Ezekkel mi a helyzet?”

    Egyszerűen nem tudok betelni ezzel a kérdéssel, ez annyira tré kérdés ebben a megfogalmazásban, egy blog vagy post kérdésnek, hogy már jó.

    Komolyan mondom ezzel fogom letámdni minden ismerősömet. De ha főnökömet is kényelmetlen helyzetbe akarom hozni (vihogva az asztal alá borul), akkor ezt fogom használni.

    Ember, ez már fegyverként használható!

    Erre az őrületes kérdésre bármely ember megbolondulna.

    Lehet hogy ez itten komplett bolondokháza???

    Te jó ég.

    :(

    Tartok tőle hogy Lornyikának ennyire azért nincs jó humorérzéke, csak azért tette ki mert riposztot akart az izék, az évőlócionisták ellen.

    Pedig lehetne humorérzéke. Én ezentúl ezzel köszönök nekijje. El is mentem külön, mert az agyam nem bírja felfogni.

    VálaszTörlés
  18. Nem hiszem hogy túl eredeti és intellektuel ha másoljuk mások érvelési technikáit.

    Találj ki valami sajátot Lornyika és Keményfaszúk Otthona.

    VálaszTörlés
  19. A piltdown-i ember és tsai. + a ramapithecus és a rudapithecus? Ezekkel mi a helyzet?!

    Na ????!!!!!

    Had' halljam?!

    Azt a betyár úristenit!

    Ááá, ezt nem bírom tovább. Nem bírok írni a röhögéstől.

    Szereztél egy jó estét nekem Lornyon elvtárs. :)

    VálaszTörlés
  20. Zoltán, Magával törököt fogtunk.

    De nem gondoltam, hogy Maga ekkora kincsesbánya.

    Viszont azt hiszem, megtaláltam az összekötő láncszemet. (Zavarba jön)

    VálaszTörlés
  21. Kikérem magamnak: Budenz úr ugyan megpróbálta a török-magyar rokonítást, de a végén ő volt a finn-ugor rokonítás egyik atyja.

    Szóval azért a török kissé túlzás tőled úgy vélem.

    Összekötő láncszem? Nem vagyok én horgony, sem hajó... (???)

    VálaszTörlés
  22. Budenz, ki az a Budenz? Elavult lehet, mert régen volt. Biztos valami öngyűlölő finn szobatudós.

    VálaszTörlés
  23. Mé? A Zoltán nem a szultánból ered?

    VálaszTörlés
  24. Közel sem biztos. Ez merő spekuláció, bizonyítékot követelek!

    VálaszTörlés
  25. Nanana.

    Hát hová tüntek a blog tulajok? Hát itten már mindent szabad? Semmi korlátozás, semmi felügyelet a Nagy Testvértől?

    VálaszTörlés
  26. Zoltán, hiányérzete van?
    Hívjam az ügyeletes dominát?

    VálaszTörlés
  27. Hát nem Ön az??? Ó bocsánat majd elfelejtem, nem te vagy az?

    Ó akkor beletaláltam a Lornyonnal !!!

    Nem tudtam hogy travi is vagy (!!!).

    VálaszTörlés
  28. Valaki írhatna egy postot a Zoltán és a Reichstag párhuzamáról is :))

    VálaszTörlés
  29. Kedvesem gabrilo tüzes latin dominám.

    Örvendetes hogy ennyire cizelláltnak tartasz, meg nagynak meg lenyűgözőnek, de azért ezt mégsem érdemlem meg.

    Gondolod hogy a tüzed képes lenne felgyújtani? Az ostort cuncikám tedd csak le, nem lessz szükség rá. Az önostorozást meg úgysem tudnám elviselni.

    VálaszTörlés
  30. Mégiscsak homokos Maga? Pedig Kolnai ellen hogy tiltakozott! Igaz, én vonzóbb vagyok.

    VálaszTörlés
  31. Homokos? Hááát, az állatkertben szokott a kifutón ojjan is lenni.

    Ejnye, hát honnan tudtam volna hogy gabrilom te is travi vagy. Tisztára a szittem hogy ez női név. A franc se tud rajtatok multikultikon és neveiteken eligazodni. Hát mi vagyok én nyelvész pofaszőr, akinek kopt, lengyel, angol-amerikai, zsidó, ruszki meg egyéb latin nyelveken vágni kell hogy ki milyen nemű??!!

    De már megint miért érzek erőlködés és izzadság szagot?

    Senki nem tud eredeti lenni, itt mindenki másol?

    Ez igazán szomorú.

    VálaszTörlés

Imago animi sermo est (Seneca)